Навчати граючись, розвивати не лише інтелектуальні, а й творчі, практичні здібності, забезпечувати соціальну взаємодію, виховувати вільну, морально відповідальну і адаптовану до сучасного суспільства людину – ось головні завдання вальдорфської педагогіки, яка набуває поширення в усьому світі, зокрема в Україні. Засновник вальдорфської педагогіки Рудольф Штайнер розробив власну філософію, антропософію або людинознавство, яка стала основою вальдорфської школи та зробила значний поштовх до змін системи, що діє в класичних школах.
Контроль якості освіти
середа, 14 квітня 2021 р.
Наші здобутки на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт
Обговорення освітніх програм
Урок як основна форма організації навчання дітей з особливими освітніми потребами
субота, 10 квітня 2021 р.
Як навчати «особливих дітей»? Стосується кожного…
Сьогодні явище інклюзії міцно увійшло в наше життя і вже ні в кого не викликає подиву навчання у звичайному класі дитини з особливими освітніми потребами. Як саме навчити, чому вчити, які методи, засоби навчання використовувати в інклюзивному класі, – ці та інші тонкощі педагогічної науки розповіла Наталія Ігорівна Литвин, вчитель-методист, дефектолог-олігофренопедагог ГО «Сходинка в майбутнє», співзасновник Центру корекційного розвитку для особливих дітей.
пʼятниця, 19 березня 2021 р.
Обговорення проєкту освітньої програми
Лекція гостьового лектора
16 березня магістри спеціальності 011 Освітні педагогічні науки, та бакалаври спеціальності 053 «Психологія» в межах вивчення дисципліни «Спеціальна методика навчання дітей з ООП» мали змогу прослухати лекцію гостьового лектора – голови Волинської обласної організації УТОС, Терпелюк Світлани Іванівни.