Контроль якості освіти
пʼятниця, 30 квітня 2021 р.
Студентам ЛНТУ провели лекцію учасники ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС
пʼятниця, 23 квітня 2021 р.
Студентка факультету ЦОСТ – переможниця ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу наукових робіт
Студентка (другого) магістерського рівня вищої освіти Луцького НТУ факультету ЦОСТ спеціальності «Освітні, педагогічні науки» Оксана Димарчук отримала диплом II ступеня (науковий керівник – к.пед.н., доц. Потапюк Лілія Миколаївна).
середа, 14 квітня 2021 р.
Особливості освітнього процесу у вальдорфській школі
Навчати граючись, розвивати не лише інтелектуальні, а й творчі, практичні здібності, забезпечувати соціальну взаємодію, виховувати вільну, морально відповідальну і адаптовану до сучасного суспільства людину – ось головні завдання вальдорфської педагогіки, яка набуває поширення в усьому світі, зокрема в Україні. Засновник вальдорфської педагогіки Рудольф Штайнер розробив власну філософію, антропософію або людинознавство, яка стала основою вальдорфської школи та зробила значний поштовх до змін системи, що діє в класичних школах.
Наші здобутки на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт
Обговорення освітніх програм
Урок як основна форма організації навчання дітей з особливими освітніми потребами
субота, 10 квітня 2021 р.
Як навчати «особливих дітей»? Стосується кожного…
Сьогодні явище інклюзії міцно увійшло в наше життя і вже ні в кого не викликає подиву навчання у звичайному класі дитини з особливими освітніми потребами. Як саме навчити, чому вчити, які методи, засоби навчання використовувати в інклюзивному класі, – ці та інші тонкощі педагогічної науки розповіла Наталія Ігорівна Литвин, вчитель-методист, дефектолог-олігофренопедагог ГО «Сходинка в майбутнє», співзасновник Центру корекційного розвитку для особливих дітей.